En helt vanlig dag.

Med att städa,tvätta,laga mat & göra det fint inför julen:) Babes syster kommer ju på torsdag kväll då måste det vara fint här hemma! Fast iofs så är det inte dammigt eftersom att jag städar varannan dag! Är man pedant så är man.
Imorgon vet jag inte vad som händer.Tänkte åka in till stan MEN där kommer det förmodligen vara grymt mycket folk! Men åker nog på förmiddagen då kanske det inte är lika mycket folk.

Nu ska jag ta en dusch & sen blir det Beethoven 4 :) Babe har fixat alla filmerna till mig.Vet inte varför jag gillar dom filmerna.


Hoppas ni mår bra! :)



/ Enna

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Svar: Mercedes är inte så illa heller ;)

2010-12-21 @ 22:02:39
URL: http://lillsongarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0