Kommer inte på något..

Som ni kan tävla om.Har ni några tips så kom gärna med det.Alltid kul med tävlingar! Idag har det varit fullt upp:) Tvättat,varit på Maxi,städat,bäddat rent i sängen + gästrummet eftersom att Babes syster kommer imorgon kväll.Sen när vi hämtat henne på stationen så blir det raka vägen till City Gross & jag kan ju slå vad om att det kommer vara RIKTIGT mycket folk där! Men vi behöver lite saker där som var helt slut på Maxi.Jag äter inte kött så får se vad jag ska äta på Julafton men det löser sig.Vi kommer ha det så mysigt så:) Sen lördag ska vi till DK då vi är bjudna på Brunch hos min pojkväns bror & hans fru.Sen söndag ska vi på bio i Köpenhamn & se Harry Potter filmen.Jag har då INTE sett dom förut,så varje kväll har vi sett en Harry Potter film.Ska se resten av trean imorgon sen får jag se dom andra filmerna fredag / lördag.Hoppas bara jag hinner se dom,för jag vill ju se dom första filmerna innan jag ser den som går på bio.Har ni sett Harry Potter filmerna? Vad tycker ni? Dom jag har sett så tycker jag dom är helt okej.



Vad ska du göra på Julafton / helgen?



Nu ska jag lägga mig snart MEN först måste jag ta något att äta,förstår inte varför jag ALLTID blir hungrig på kvällarna / nätterna.Och NEJ jag är inte gravid!



Godnatt



Kommentarer
Postat av: Jozzan

JAg är ingen Harry Potter fantast men har sett de första två, sen räckte det tyckte jag. Men många säger att de är jättebra.



Passar på att önska dig en riktigt GOD JUL oxå :D

2010-12-23 @ 10:31:04
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0