Rhianna till Danmark

Rhianna kommer till Danmark nästa år för att göra konsert den 28 / 11-2011 klockan 19.30.Tyvärr så kommer hon inte till Köpenhamn,utan till Herning ( Jylland) 40 mil från Köpenhamn.Biljetterna ligger från 900-1814 Kr.Hon kommer också till Malmö Arenan för att spela.Jag är grymt sugen på att köpa biljetter för att se henne.Men frågan är,är det värt det & kan hon sjunga live?! Har ni sett henne live ? Var hon bra?


Om 4 dagar är det julafton?! Alltså vadå att tiden bara rinner iväg.Helt sjukt.Babes syster kommer till oss på torsdag kväll & då ska vi handla väldigt väldigt dålig dag att handla på eftersom att Malmös befolkning handlar då.Samma sak varenda år:) Men men! Idag åkte vi till Mobilia för jag skulle ha linsvätska,men fanns det parkering?! EH NEJ! Också där var det Malmös HELA befolkning för att shoppa inför fredagen.Vi åkte runt & kollade efter parkering,fanns ingen.Till slut hittade vi en vi väntade på att bilen skulle köra ut.Och vad händer ?! JO en förbannade b***** tog den!!(NEJ jag är inte rasist.Min pappa kom från IRAN) OCH sånt tål jag INTE så jag tog av mig bältet knackade på rutan & sa "Ursäkta men vi har väntat på den här platsen,så backa ut " Och så klart killen,men sån dålig jävla svenska,"Eh nej vi har eh redan eh parkerat." Skiter jag i BACKA UT! Han gjorde inte det & till slut blev jag så förbannad / irriterad & sa "Jävla idiot ta inte andras platser nästa gång för fan" Fel av mig kanske MEN ta inte andras parkeringsplatser,för då blir lilla jag arg!

Åh vad irriterad jag var! HAN såg att vi väntade på den platsen.Men vi åkte till Jägersro istället för att handla Linsvätska,& lite annat.Köpte en ny ägg kokare idag med:) Babe har varit ledig idag,& han jobbar 2 dagar bara sen är han ledig i 10 dagar:) Åh vad mysigt det ska bli! Sen lördag är vi bortbjudna på Brunch hos Babes bror & hans fru. Ska bli mysigt.Jag tycker verkligen om Babes familj:)


Sen så får det bli en tur till Köpenhamn för jag MÅSTE ta kort & sånt.Har sagt det nu hur länge som helst! SÅ nu får jag banne mig  sköta mig! :)


Hoppas ni mår bra!


Enna



Kommentarer
Postat av: Jozzan

Tack :D

Jag heter Josefin Hellström på FB. :D

2010-12-21 @ 08:31:20
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0