Söndag

Idag har jag vilat eftersom att jag har haft ont i hjärtat! Har inte gjort något ansträngande så vet inte varför jag har ont.Men har tagit min medicin mot det,så det börjar bli lite bättre nu! Så det har varit en lugn & skön söndag idag.Idag är det söndag & då är det Teen Mom på MTV klockan 19.00 :) Älskar den serien!


Sen ikväll ska vi se Sex and the city 2 :) Har redan sett den men man kan aldrig tröttna på dom filmerna.Babe har inte sett tvåan & vill se den:)


Ha en bra kväll:)


/ Enna

Kommentarer
Postat av: Enna

Kan klockan bli 19.00 NU ?! =)

2010-12-05 @ 18:13:04
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Tack :D

Vi renoverar bara badrummet, men vi är ena jäklar på att möblera om och byta rum hela tiden.

vi har redan planerat vårens projekt då vi ska byta rum på sovrum och kontor och sen riva ett förråd och bygga walk in closet. Blir att måla om i hallarna och nya sovrummet då också.



Egentligen var badrummet det enda som behövdes renovera, allt annat som t.ex. kök, lilla badrummet, inglasad altan, målat huset med mera gjordes år 2007 tror jag.

2010-12-05 @ 18:20:47
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0