Bloggtorka.

Har inte haft någon lust att blogga.Igår så sov jag hela dagen.Försökte äta lite & sen så spenderade jag hela kvällen / natten i soffan ,såg "Hajar som hajar" Den är så rolig & mysig:) Älskar Disney filmer,vilken är din / eran favorit ? :)  Idag har jag inte gjort så mycket,tagit en liten promenad,kanske inte så bra om man har feber MEN måste få lite frisk luft för att vara inne hela dagen klarar jag inte.Nu ska jag lägga mig i soffan & titta på "Liar Liar" som är på kanal 3:)


Mannen spelar med sina vänner på datorn :) ( Han gör det inte varje dag (Tack & lov)



/ Enna

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i min dagens blogg tävling om du vill! :)

2010-11-13 @ 22:34:27
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0