Tillbaks.

Nu är jag tillbaks.Haft lite annat att göra.Imorgon får vi äntligen DVD anläggningen installerad klockan 15.00 :) Wieehoo! Sen på torsdag kommer det en Elektriker för att installera våran nya spis:) Sen fredag blir det Danmark,på kvällen blir det Köpenhamn /Tivoli :)Sen lördag ska vi till Tyskland vi kommer åka rätt så tidigt.Är det något jag HATAR så är det att stressa,för stress= en dålig dag.& det vill man ju inte ha när man ska till Tyskland & handla lite gott.


Idag har jag tvättat,lagat mat.Städat ( Är pedant & städar varannan dag= =) Jag trivs bättre när jag har det fint & fräscht omkring mig.Nu sitter jag i soffan & pustar ut:)


Har ni några tips & ideer om hur man får en bra blogg? Hur man får mer läsare osv?


/ Enna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0