Tips & Ideer

Jag behöver tips på hur man kan göra sin blogg lite finare ,för nu är den mest tråkig.Jag har precis börjat blogga & harverkligen inga ideer om hur den ska se ut.Så hojta gärna till om ni har några tips & ider.Min tanke om bloggen är att jag ska blogga om Köpenhamn.Butikerna,restauranger,vart man kan fika.Tivoli ( Som Liseberg fast ännu bättre) Då killen är från Danmark så kan han det där med Köpenhamn.Jag får åka in till Köpenhamn & ta bilder så ni får se hur jäkla fint det är i Köpenhamn:) Om ni inte varit där så åk dit för det finns så himla mycket att se.


Nej nu är klockan myclet nu blir det sängen!



Natti natti

Kommentarer
Postat av: fannyy

SVAR:



Jooo,New York är ju såklart en drömstad , men där har jag aldrig varit men London är lätt på första plats av städer jag varit i i Europa iallafall. :)



Tack för att du läser min blogg! :) <3

2010-11-03 @ 16:19:34
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Ewa Svensson

Hej Enna <3



Visst på du kopiera receptet men jag vet inte om du tycker att de är så goda. Är inte så söta som vanliga i smaken. Men du får prova :)

Visste inte att du bloggade. Kul!! Nu har jag lagt till dig i favoriter. Ha det så gott/Kram Ewa

2010-11-03 @ 20:59:05
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Ewa Svensson

Hej igen!



Såg att du ville ha tips om bloggen. jag lät en tjej som heter Petra göra min. Jag betalade bara 150:- för designen. vi hade kontakt på msn. Jag beskrev ungefär hur jag ville ha den och skickade kort. Därefter skickade hon mig 2 st olika designer och jag fick välja :) smidigt!! Här kommer adressen till henne www.designbyshorty.se Kramizz

2010-11-03 @ 21:06:48
URL: http://ewaslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0