Uppdatering.

Hallå alla:) Jag har verkligen inte orkat att blogga,just för att jag har varit sjuk men börjar bli frisk nu äntligen.Sen så så börjar julen att närma sig,vilket får mig att bli deppig & må dåligt.Jag hatar julen,jag hatar december månaden.Önskar att det vore Januari 2011 nu.

Förra helgen var vi som sagt i Tyskland på båten köpte jag 2 julklappar till babe.Sen köpte jag en Dior mascara,& Mascara från Loreal man fick 2 stycken + en kajal för cirka 300 ( danska) Vilket inte var så mega dyrt tyckte jag:) Sen köpte vi ju godis & massa läsk,Red Bull & Kolsyrat vatten.Kan ju säga att tur vi hyrde ett släp:) Haha! Ska visa bilder på det sen hur mycket det blev i bilen & släpet.Vi köpte inte så mycket godis,då varken jag eller killen äter så speciellt så tyckte vi att vi köper hellre dricka då det är mycket billigare där nere i Tyskland än vad det är här hemma & i Danmark.


Har mest tagit det lugnt nu dom här dagarna jag inte bloggat.Babe är ledig imorgon ( Wiee) :) Då han jobbar 6 dagar i veckan så är han ledig söndagar & måndagar,imorgon ska vi tvätta motorcykeln,& sen ställa in den i vårat vardagsrum ( Japp jag har gått med på det) OM den står på en matta för jag vill INTE ha däckavtryck på golvet:) Sen så har vi så stort vardagsrum så det är inga problem.Så imorgon kommer det stå en motorcykel i vårt vardagsrum:) Tar en bild så ni får se hur det blev.Sen ska vi till tippen med spisen vi hade innan vi köpte en ny.( Varken jag eller babe orkade åka förra veckan) Så tar det imorgon,sen ska jag till stan då jag ska till Smart Eyes ( Linser)

Vi såg på Wall Street- Money never sleeps & den var helt okej faktiskt,har ni inte sett den se den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0