14 / 4

Hej! Idag öppnade Tivoli i Köpenhamn,ungefär som Liseberg men betydligt större & mycket mycket bättre! =) Om ni ska till Danmark i sommar så får ni inte missa att gå in på Tivoli det är ganska dyrt men sen är det också Danmark! Idag har jag rensat ogräs på våran uteplats,hatar verkligen ogräs.Men nu är det fint,det som fattas är fina blommor & utemöbler vi ska köpa.Det finns utemöbler jag väldigt gärna vill ha som finns på ILVA ( Ilva är som Ikea men dyrare & mycket bättre) Bara själva soffan kostar 15000 :- ( Danska) Sen är det bordet som ligger runt 5000:- & sen stolarna som kostar 3000 kronor styck! Så är det värt att lägga ut så mycket på utemöbler som man sen måste ta in eftersom att det inte tål varken kyla regn eller snö?! Hm nej tror det får bli något annat faktiskt.Ska kolla på Ikea & se om dom har något.Ska ni köpa utemöbler? Och vart ska ni i så fall köpa ifrån?

Såg på aftonbladet att det ska bli sol i helgen & varmt!=) Det behövs för den här veckan har vi här i Malmö haft regn & blåsigt =/



Jag tror det blir Danmark i helgen & då följer såklart min blogg dator & kameran med!


Vad ska ni hitta på i helgen då?


Kommentarer
Postat av: Mikael Clovell

Legoland? Finns det kvar?

2011-04-15 @ 09:56:30
URL: http://nufan.webblogg.se/
Postat av: Mikael Clovell

Är Legoland något att ha då? :D

2011-04-16 @ 18:24:36
URL: http://nufan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0