17 / 4

Hej! Helgen snart redan slut.Idag har vi inte gjort så mycket.Var på City Gross & handlade lite.Åkte hem lagade mat.& sen så kolalde vi på " Min låtsas fru" med Adam sandler & Jennifer Aniston den var okej men inte så att jag skulle betala för att se den på bio om man säger så.Strax ska vi se filmen "Rio" den med den blåa pappegojan:) Har ni sett den? Sen imorgon tänkte vi åka till Elgiganten & kolla efter en kaffamaskin! En sån där "dolce gusto" tänkte vi:) Har ni en sån? & är den bra? Varken jag eller killen dricker kaffe men när vi får gäster så frågar dom "har ni kaffe" -Nej vi har inget kaffe. Så nu köper vi allt en kaffemaskin så nästa gång dom frågar så säger vi JA det har vi! Hur bra som helst! Vad har ni gjort i helgen då?

I veckan som kommer så tänkte jag åka in till stan & kolla lite,babe åker tillbaks till DK imorgon kväll.Sen kommer han hem igen tisdag kväll.& sen på onsdag ska jag till tandläkaren i Köpenhamn! HATAR verkligen att gå till tandläkaren=/ Men det behövs ju tyvärr.Går ni ofta till tandläkaren eller hur ofta går ni ?

Nu blir det film sen sova!



/ Enna


Kommentarer
Postat av: marie

Sjalen är från Creative Lounge :) Ester Elenora skullsilk heter den!!

2011-04-17 @ 03:23:37
URL: http://mariesse.blogg.se/
Postat av: E M M E L L Y

sv: Haha, inte bästa jag sett, men den var okej ;)

2011-04-17 @ 10:20:11
URL: http://emmellys.blogg.se/
Postat av: Elina

Hej! :) Har fyllt min blogg med massvos med oufits + tips. Veckans outfits kommer upp 11.30 rösta gärna på din favorit!:) Ha en bra söndag:)

2011-04-17 @ 11:37:15
URL: http://elinaryttbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0