22/ 4

Hej! Igår så åkte vi in till tandläkaren i Köpenhamn,dom kollade & gav mig ett pris.10000:- Danska ( 12000) Svenska kronor för att fixa till tanden.Och väntetiden är ett år =/ Det är det mest tråkigaste & jobbigaste att vänta så pass länge.Så igår så operera dom ut tanden ,sydde med stygn.Vi kom dit halv åtta på morgonen & var klara 11.30 så tog några timmar.Jag får inte äta någon mat.Så jag har sedan igår inte ätit mat & jag är så hungrig.Men det är bara 3-4 dagar,så jag får leva på yoghurt inte det mest mättande precis men det är bara att bita ihop helt enkelt.Sen när vi var klara hos tandläkaren så åkte vi till apoteket i Köpenhamn för att hämta ut medicin & köpa munskölj som förövrigt SMAKAR skit.Och det mest äckliga är att jag inte får använda tandkräm utan bara borsta tänderna med borsten & sen ta munsköljen.Känner mig inte fräsch i munnen precis.Men vad ska jag göra.Och efter det åkte vi till Køge en by utanfær København cirka 1 mil:) Super mysigt är det.Vi träffade killens syster & hennes pojkvän & hans son som förövrigt var väldigt trevliga.Pia jag är glad för din skull.Du förtjänar att vara lycklig! :) Och sen åkte vi hem till Malmö,handlade lite & sen åkte vi till Jägersro & kollade lite & sen hem.Det var en lång dag igår & mycket trevligt bortsett från tandläkarbesöket.

Nu ska jag se reprisen av Big Brother tänkte jag!

/ Enna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0