28 / 4- 11

Hej! Imorgon firar jag & babe 1 år tillsammans.vet inte vad vi ska hitta på men tror nog det blir middag & bio.Och bara mysa enkelt.Fick en New York tavla av babe idag när han kom hem från jobbet.Så fin så:) Älskar New York.Vi ska dit nästa år igen efter att babe kommit hem från Afghanistan tänkte vi.Har ni varit i NY någon gång? & vad tyckte ni om staden?? :) Jag har ett ord & det är ROCKAR! Både jag & babe sitter i soffan han spelar på sin mobil & jag bloggar från min bloggdator & kollar på Plastikdoktor 90210 på TV11 :) I helgen vet vi inte vad som händer,hoppas det blir fint  väder så vi kan åka motorcykel & äta massa glass:) Vad ska ni göra i helgen?

Nu ska jag se klart serien på tv11 & sen ta något att äta:)



Ha en trevlig kväll / natt


/ Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

I helgen ska vi åka och inhandla lite möbler då vi sålt av en hel del här hemma. Och så ska vi väl städa lite, urk haha. Och så ska vi på husvisning och jag ska övningsköra. Förstår inte hur den här helgen ska räcka till :D

Ha en fin helg och fin 1-års dag <3

2011-04-29 @ 09:38:38
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jessica

Grattis till er! :)

2011-05-15 @ 09:47:48
URL: http://jesshicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0