Köpenhamn

Hej! Imorgon eller rättare sagt idag tisdag så ska jag åka till Köpenhamn,för på onsdag morgon ska jag till tandläkaren klockan halv åtta i Köpenhamn! HATAR att gå till tandläkaren & dyrt är det med fy bubblan alltså.Jag skulle vilja bleka mina tänder igen men det är  så jäkla dyrt att göra det hos tandläkaren.Har ni blekt era tänder hos tandläkaren eller hemma & blev resultatet bra & värt pengarna? Så skriv gärna.Kollade upp vad det skulle kosta att bleka tänderna hos tandläkaren cirka 6000:- ( Danska) 8000 Svenska kronor.Det håller då ett år,men är det värt det? Alla tar ju inte 6000:- för att bleka tänderna  hos tandläkaren .Det finns säkert billigare & dyrare,för som sagt Danmark är ett dyrt land!

Nu ska jag kolla klart på Big Brother & sen krypa ner i sängen & läsa lite.Köpte en ny bok i går som heter " I det Tysta" En verklighetsbaserad bok som handlar om en tjej som blir våldtagen av sin egen bror,hon blir gravid ( Med hennes bror) Man får följa hur allt började & rättegången mot hennes bror. Den är hemsk men samtidigt jäkligt spännande.Har läst halva boken nu.Jag älskar verkligen böcker som är verklighetsbaserade.Har ni något bra bok tips? Så skriv gärna.


Sov gott alla!



PS;Om två veckor så firar jag & mín pojkvän 1 år tillsammans.Har ni tips på vad man kan hitta på? Förutom middag & bio.Så skriv gärna:)



/ Enna


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Har aldrig testat tandblekning hemma, men kanske borde :D Man får säkerligen göra det många ggr dock. Men kanske ändå kommer billigare undan än hos tandläkaren.

1 år tillsammans, ni kan ju gå ut och dansa ihop, åka bort en weekend på spa eller på lyxhotell och bara skämma bort er. Stänga av mobilerna och ha hemma spa, laga 3 rätters ihop. Åka på något äventyr, om man nu är en äventyrare hihi :D Kanske klättra i berg, hoppa fallskärm och så vidare.



Näe fy nu tog min fantasi slut, hoppas ni får en underbar 1-års dag ihop iaf :D



Kram

2011-04-19 @ 11:20:52
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0