Torsdag

Hej! Just nu så sitter jag i soffan med min nya fina dator:) Är så jäkla nöjd med den.Idag har jag inte gjort så mycket,det vanliga,städat,tvättat & tagit min lång promenad.Gör det varje dag på vardagarna.Synd bara att det har varit kallt & regnat på dagarna,vädret är jätte skumt.Hoppas det blir bättre i helgen.Torsdag idag då veckan går ju fort som bara den,skönt det för babe kommer hem på fredag!!=) Då ska vi mysa & bara umgås.Och såklart åka motorcykel.Jag tänkte vi skulle åka till Pildammsparken här i Malmö en jätte stor & riktigt fin park.Tänkte vi skulle åka dit & ta med oss lite fika.Om det är bra väder.Och så vill jag åka till Danmark ( Som om jag aldrig är där) Haha:) Men saknar min pojkväns syster & hennes dotter,så länge sen jag träffade dom två.Vad ska ni göra i helgen då? vara ute om det är fint väder?

Nu ska jag ta något gott att äta.Har min lingonvecka och när jag har den så blir jag så jäkla SUGEN på ALLT! Helt sjukt =/ Blir ni också det när ni har eran lingonvecka? Vissa blir ju som monster både innan mensen & när man har den.


Sov så gott & dröm sött.


/
Enna

Kommentarer
Postat av: SANTO - en blogg om en katt

Kika gärna in på denna supersöta kattblogg och säg vad du tycke.r :) Kanske följa via bloglovin så du inte tappar bort mig? :)



/Blöta nospussar

2011-04-07 @ 21:45:38
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0