R.I.P<3

Hej alla! Våran fina motorcykel skrotades förra veckan =( Så himla tråkigt alltså!! Min man välte pga att det låg grus på vägen och däcket fick inte något grepp så den välte.Vi var på verkstan & frågade dom hur det gick med det.Sen såg vi att det var en lapp på motorcykeln där det stod "skrot" vi tänkte vad fan?! Den skulle kosta cirka 70000:- att bara laga den, & då är inte lönen ( dom som lagar den) inräknat!! Så Försäkringen köper den av oss & sen skrotar dom den! Så nästa år blir det att köpa en ny !!=) Längtar verkligen!! Saknar att åka motorcykel! Vi är sugna på en BMW.Lägger upp en bild på en vi är intresserade av:) Idag är det fredag & om 2 dagar reser mannen min.Kommer bli tufft men det här klarar vi,det vet jag / vi:)


Idag fredag får vi gäster grannarna som kommer över på lite mat & dricka.Sen lördag vet jag inte vad som händer,sugen på att gå på bio:) Söndag åker vi till Danmark & sover där.Sen måndag vid 11.00 ska jag & min man på brunch i Köpenhamn:) & sen klockan två ska vi till Flygplatsen i Roskilde eftersom att man måste checka in 2 timmar innan.Och 16.45 går då hans flyg =( Så han är framme i Afghanistan vid 02.00 på natten deras tid:)


Nu ska jag ta en dusch tänkte jag ! Så himla varmt & kvavt här hemma,fast att vi har öppet fönster.


Vad ska ni göra i helgen då :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0