København

Hej! I helgen var vi som sagt i København.Älskar verkligen den staden! Älskar Ströget.Butikerna,folket ja allt.Jag to kort på typ allt möjligt:) Tyvärr fick man inte ta kort på Chanel butiken eller Christian Loubotuin butiken =/ Men har massa annat som jag strax ska lägga upp på bloggen,ända nackdelen är att jag måste ladda upp en bild i taget då jag inte vet hur man gör ett kollage.Någon söt som kan hjälpa mig ? Jag köpte en Hood tröja där det står I Love Köpenhamn" :) Alltid velat ha en sån tröja.Visar den också.Vi tog ju tåget över,Citytunneln in till Köpenhamn:) Kan ju säga att dom har gjort ett jävligt bra jobb med att bygga tunneln.Sen att det kostade cirka 125 miljarder är ju en annan femma det.Så ska ni till Köpenhamn ta då City Tunneln :) Att ta sig till DK med Jojo kort ( Busskort) Kostar 80 kronor per person:) Utan Jojo kortet kostar det 105 kronor.Så jojo kortet gör väldigt mycket faktiskt.Ska en familj åka med två vuxna & två barn så blir det billigare när man har Jojo kortet! :) Smidigt och bra tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0