Bara regn..

Hej! Alltså vart har sommaren tagit vägen?? Känns som att det är höst ute.Ska man behöva boka en resa för att få sol & värme? Lovar att det fina vädret kommer i Augusti när man börjar jobba / skolan.Det skulle inte förvåna mig alltså,för så blir det varje år.Hatar när det regnar hela tiden.Blir så rastlös av att bara vara inne =( Ge mig sol & värme NU tack!! Vad har ni hittat på i helgen då? Bara slappat & myst med eran pojkvän kanske? :)

På måndag ska vi till Danmark då min man ska gå parad med sina kollegor som ska till Afghanistan 8 / 8.Man tar farväl av soldaterna,sen så kommer dom andra soldaterna hem från Afghanistan som varit där i 6 månader.Jag längtar tills det blir Feb 2012 då min man kommer hem.8 / 8 klockan 16.45 går hans flyg till Afghanistan dom flyger från Roskilde flygplats.Dom brukar flyga från Kastrup Lufthavn.Men inte i år.Så tiden får gärna gå långsamt nu:)



Har ni semester eller jobbar ni? :) Berätta gärna!


// Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

JAg har semester en vecka till. Dennis börjar jobba imorgon, känns tråkigt men vi får se fram emot Spanien resan. Här hemma blir man ju ändå inte brun, idag känns det som att det är höst ute. Blåsigt och 15 grader.

Allt bra med dig?

2011-07-24 @ 14:18:07
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: bina

tack. jag har två sabo armbsnd. ett med bara färgade stenar o ett med figurer :-).

har du med sabo el

2011-07-25 @ 16:28:41
URL: http://binalakritz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0