København..

Hej:) Ska strax hoppa in i duschen & göra mig i ordning,sen ta tåget till Köpenhamn:)Babe är redan i Danmark hos sin mor så åker direkt till henne. Vi ska handla på Bilka ( En stor mat affär i Danmark) & sen måste jag kolla efter ett par skor till bröllopet,en kofta & en vit bh utan band tänkte jag.Sen ska vi ta något att äta också vart det nu blir, innan bion tänkte vi:)Bara ha en mysig & trevlig dag / kväll tillsammans,jag & min babe<3. Äntligen så har Transformers 3 haft premiär! Som jag har längtat!! :) Får nog sätta fart nu så jag inte får stressa i sista minuten.

Vad ska ni göra idag / kväll? :)


// Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Idag ska jag tillbringa tid på Vårdcentralen för en massa provtagningar. Jag äter mediciner som kan göra att mina vita blodkroppar slås ut så därför måste jag ta prover så fort jag blir sjuk, skittråkigt!



Sen ska jag nog kolla på Svinalängorna i eftermiddag.



Ha det så trevlig i Köpenhamn :D Blir det lite shopping oxå?

2011-07-01 @ 13:40:23
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0