Big Brother

Vad ska man säga om deltagarna i BB ?! Kan ju börja med dom två vidrigaste & äckligaste personerna i huset.Rodney & Madde.Madde heter verkligen KÅT i förnamn & efternamn lika så Rodney alltså! Dom enda vettiga i huset är Simon ,Peter,Martin & Sara! Vilka är era favoriter? & vilka är bara för mycket ? Idag har jag tagit en lååång promenad fast att det var kallt & blåsigt.Vädret är skumt här i Malmö ena dagen soligt & skönt andra dagen regn,kallt & blåsigt.Hoppas verkligen det blir en bra sommar.Älskar att vara på stranden,sola & bada! Fast jag är mest för att sola.Så man blir mega brun! :) Har du / ni lätta för att bli bruna? Imorgon är det dags att tvätta enda tiden som fanns var 19.00- 23.00 så tog den.Sen blir det att bädda rent i sängen.Så skönt att duscha & lägga sig i en nybäddad säng.På fredag kommer Babe hem:) Jag gillar inte att sova ensam eller vara ensam =/ Kan det inte bli sommar nu? fast ändå inte för i Augusti åker killen till Afghanistan 6 månader.Kommer bli tufft & ensamt MEN jag stöttar honom till 110%.Det här är något han vill & jag vill inte vara den som säger till min kille "Nej du får inte åka,du får välja mig eller att åka" Sen så kommer det här nog bli sista gången han ut på uppdrag.Eller vad man ska säga? Han är ju ändå 35.Men då kan han lämna soldat livet bakom sig & fokusera på något nytt han vill testa.Han vill bli polis vilket jag tycker han passar som:) Men eftersom att han är Dansk men bor i Sverige så kan han inte gå polisutbildningen i Sverige tyvärr ,men det kanske har ändrats vem vet? Varför det är en sån regel vet jag inte!

Blev ett långt inlägg idag! Och ni kanske har undrat om varför jag skriver om helt andra saker i bloggen när den ska handla om Köpenhamn? Men när ni inte skriver vad ni vill veta om Köpenhamn så känns det lite tråkigt.Så hoppas ni nu skriver och frågar vad ni vill veta om Köpenhamn! :)


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0