Fullt upp idag.

Hej :) Idag har jag haft det fullt upp.Tvättat ,det blev att jag tvättade kuddarna & täcken också. Och har man äkta dun täcke och dun i kuddarna tar det sån tid innan det torkas,även om det körs i torktumlaren så är det inte helt torrt.Men kommer ju sova som en prinssesa inatt :) Sen har jag städat här hemma.Tagit min lång promenad älskar att gå promenader.Skönt med frisk luft! Har inte ätiti något alls idag så min lunch / kvällsmat blev klockan 23.00 :) Vet att man inte ska slarva men när man är uppe i något som att tvätta & sånt så vill jag i all fall ha det klart innan jag ska äta något.Och sen duscha såklart efter när man är klar med tvätten & att vika allt också! Väntar på att Big Brother ska börja reprisen från igår,missade det.Så får se reprisen! :) Sen blir det nog att se film ( somna till) som jag alltid gör :)  Vad ska ni göra i helgen då? :)


Själv ska jag & killen åka motorcykel! =) Det är redan 31 Mars?! Helt sjukt vad det går fort.Snart sommar!! Wieeee! Ska ni åka på semester i sommar & vart i så fall? =)


Sov så gott alla! =)


/ Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jag tvättade oxå hela dagen igår. Skönt när det är gjort :D Ikväll har vi storstädning av hela huset, men det brukar gå rätt snabbt.

Ha en fin dag!

KRam

2011-03-31 @ 09:42:37
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0