14 dagar kvar!!

Hej! Har ingen lust att blogga.Men får bli ett litet inlägg nu! Om 14 dagar kommer min man hem på 3 veckors semester!! Jag längtar så himla mycket,jag är som ett barn i en godisbutik!! Från 93 dagar till 14 dagar!! <3<3 Så 10 November klockan 14:45 landar han på Roskilde Lufthavn,och då står jag & väntar på honom! Sen när jag ser honom så ska jag springa fram till honom & pusssa & krama ihjäl honom!!! Så snälla bli 10 November nu!!

Nästa tisdag 1 / 11 blir det 12 år sedan min familj omkom i en bilolycka.Så fast att min man kommer hem 10 November så HATAR jag november månaden,hela december, månaden också! Jag vill ta bort julen & allt som har med det att göra.HATAR verkligen julen! Verkligen HATAR,även om det är ett starkt ord så gör jag verkligen det! Men har jag klarat av 11 år så ska jag allt klara av det här året med! :)


Hoppas ni mår bra!


// Enna

Kommentarer
Postat av: jozzan

Usch vad hemskt :( Förstår att du inte alls känner någon glädje inför jul och så. Kommer din man vara hemma över julen? Skönt att han har 3 veckors semester snart, saknaden måste ju vara enorm.



Med mig är det bara bra, pluggar teori så det står härliga till :D Hur är det med dig annars? Läste på fb att du är sjuk?

KRamar

2011-10-29 @ 14:41:57
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: neli

beklagar det som hänt med din familj! sån orättvisa det är här i världen.. stark du är <3

2011-10-30 @ 14:39:00
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0