Roskilde Lufthavn.

Hej! Så är äntligen dagen här!! Klockan 16:45 landar min man på Roskilde Lufthavn.Det är försenat två timmar.På grund av att det var dåligt väder i Kabul.Så jag sitter & fördriver tiden med att sitta vid datorn,men tycker tiden går så långsamt =( Klockan kvart i fyra åker jag till Danmark / Roskilde!! :) Kommer säkert gråta ,men det är ju glädjetårar! :) Äntligen kommer min man hem efter 6 månader i Afghanistan! Han kommer säkert frysa ;) Hehe! Sen ikväll så ska vi & två kompisar ut & äta på en ny Restaurang här i Malmö som öppnat. Texas Longhorn heter den.Ligger i stan vid kanalen :) Kommer bli tufft för mig,då jag är vegetarian.Men gör det för min man skull.Jag får hålla för näsan :) Nu ska jag göra något att äta tänkte jag!


Ha en fin dag!


/ Enna


Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

ha en bra tisdag :D

2012-02-07 @ 14:45:00
URL: http://angelijnas.blogg.se/
Postat av: Lindsey

vad kuul :) Mysigt!

2012-02-08 @ 00:06:49
URL: http://alliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0