7 dagar kvar.

Hej alla! Idag är det exakt 7 dagar kvar tills min man kommer hem för gott från Afghanistan!! Nu räknar jag verkligen ner dagarna! Idag har jag haft städ & tvättdag:) Tvättar en gång i veckan,hur ofta tvättar ni ?  Var ju som sagt på konsert i fredags i Danmark & hade en trevlig kväll.Förutom att när jag skulle ta tåget från Greve ( Där konserten var ) in till Köpenhamn,så gick det på kontrollanter vid Fisketorvet ( Nära Kastrup Lufhavn)  Jag visade mitt klippkort,.Och då säger han ,du har inte klippt kortet.( Jag hade totalt glömt bort att dra kortet i klippmaskinen) Så hur mycket blev det då? Jo  750 danska kr!! =( ( 945 svenska ) Så kul alltså NOT! Är det lika dyrt i Sverige med ? Alltså det är ju löjligt så jäkla dyrt det är!  Kom hem i alla fall halv två på natten,& åkte från Danmark 22.45 ,så tog sin lilla tid :) Men hem kom jag ju i alla fall!

Den 17 Februari så ska jag på en till konsert med min granne & en kompis.Vi ska se Aviici på Malmö Arenan!!:) Ska bli så kul & vi är så taggade med!! :) Ska du / ni med se honom ?? :)



/ Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Härligt att konserten var bra.

Hur mycket jag tvättar, haha det vill du inte veta :D

4 ggr i veckan, på tok för mycket.

Men jag byter kläder minst 2 ggr om dagen och nu när jag börjat träna på kvällarna blir det ju ytterligare ett ombyte.



Önskar dig en fin helg <3

2012-02-03 @ 09:17:20
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0