Beverly Hills


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Vad spännande att jobba i ett annat land :D



Jag pluggar till förskollärare och är klar i januari. Ska bli så skönt att släppa allt som heter studier sen. Jag håller just nu på med examensarbetet.



Det går sakta men säkert framåt med badrumsrenoveringen, nu har vi tappat några dagar eftersom att Dennis borrade i en elkabel som inte syntes haha. Men i helgen får vi nog mycket gjort. Hoppas jag :D

Vi har valt stora svarta matta plattor att ha på golvet. På väggarna kommer vi att ha smala långa matta vita plattor och en eller två rader med små svarta matta ark, som mosaik fast endast i svart. Vi tänkte först ta blanka plattor men det blir så halt på golvet då så det fick bli matt yta. Sen har vi köpt inredning i valnöt.



Det är ju så skönt att bada, vi slängde ut vårt lilla badkar och köpte ett större massagebad, tror det är välbehövligt då vi båda har problem med ryggen och sen är det ljusterapi i det som ska vara bra mot stress och jag har ju fått giftstruma till följd av stress så tror det kan vara bra för mig.



Hur bor ni? hus eller lägenhet?



2010-12-02 @ 09:10:08
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: lucke

Lucka 2 har öppnats i julkalendern på bloggen. Var med och tävla om en snygg t-shirt från tshirtstore.se :P

2010-12-02 @ 13:02:57
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0