Helt ensam.

Jag kan inte sova på nätterna,jag ligger i sängen tankarna bara snurrar runt i huvudet på mig.Tårarna rinner.Varför vet jag inte men det är grymt jobbigt.Även fast att jag har världens bästa & finaste pojkvän känner jag mig så ensam & tom.Medans jag skriver detta inlägg rinner tårarna.Jag önskar vad det är som gör att jag mår så här,jag har en känsla av att det är för att det snart är Julafton & jag vill att det ska vara över nu.Allt som har med julen att göra.Kan det inte vara Januari nu? Jag försöker att göra saker för att inte tänka så mycket på det,men så fort jag ska lägga mig så börjar tankarna snurra runt.Jag är mega trött men jag kan inte slappna av,jag vrider & vänder på mig i sängen.Jag är så varm,så svettig att jag får panik.Julen är alltid en jobbig tid för mig,men att den skulle vara så här jobbig i år.Förra året var det som att okej julafton igen jag fixar det,bara att kämpa på liksom.Men i år är det som om alla dessa år liksom kommer ifatt mig.Det har gått 11 år,men allt kommer ifatt mig NU? Varför nu? Varför nu när jag mår bra ( förutom nu) är lycklig för första gången på 11 år.Det är NU jag har gått vidare i mitt liv,fast att jag har mina bra & dåliga dagar,men så är det Det är något man helt enkelt måste acceptera..Jag önskar att jag alltid hade bra dagar.Men man kan ju inte få allt.

Babe sover i Danmark eftersom att han ska jobba idag (lördag) Jag saknar honom,jag saknar hans närhet.Jag saknar honom helt enkelt.Jag behöver honom.

Nu är klockan mycket & jag ska försöka sova IGEN se om det lyckas.



Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggat & lagt upp saker om Köpenhamn.Men först så vill jag må bra först.Men sen blir det att ta tag i bloggen.



/ Enna


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Usch vad hemskt vännen. Jag hoppas att julen blir bättre än det här för dig och att den är över snabbt så du kan återgå till att njuta av livet! JAg kan inte ens tänka mig hur hemskt det måste vara att ha förlorat sin familj, tänker på dig och skickar massor styrkekramar!

2010-12-18 @ 08:18:39
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Jozzan

SV: Jo med mig är det toppen, idag ska en plattsättare komma och lägga golvet och i morgon tar han väggar :D Så nu börjar det hända saker. :D

2010-12-18 @ 08:28:43
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: ♥ L A I L A ♥

God morgon sötnos :)

2010-12-18 @ 12:43:44
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Ewa Svensson

Klart Enna ska ha rosa raggisar <3 Kram Ewa

2010-12-18 @ 15:05:29
URL: http://ewaslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0