Jag måste.

  • Jag måste duscha innan jag ska gå & lägga mig.
  • Jag måste bädda rent i sängen 1 gång i veckan.
  • Jag måste dammsuga så fort jag ser nåt på golvet.
  • Jag måste kissa,borsta tänderna & duscha när jag vaknat.
  • Jag duschar 2 gånger om dagen,morgonen & innan jag ska lägga mig.


JA jag vet att det inte är bra att tvätta håret varje dag MEN jag kan inte gå & lägga mig utan att tvätta håret.Det går bara inte! Vissa låter det gå 3-4 dag.OCH där går ju min gräns.ÄCKLIGT om jag får säga så! Sorry men eeeuuu!


Imorgon så kommer det äntligen en elektriker hit & installerar våran nya fina spis.( Fan om det inte blir bra nu då vet jag inte vad jag gör) Sen så om babe orkar ska vi till tippen & slänga den gamla spisen.Sen ska jag tvätta på kvällen.& Sen fredag blir det Danmark till söndag. Tyskland på lördag =)

Har ni tips & ideer om vad man kan köpa mer än läsk,godis ( är inte så mycket för godis) osv ? Så hojta till.



Kommentarer
Postat av: Ida

bra inlägg :)

2010-11-18 @ 00:13:16
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0