Tisdag kväll

Har inte gjort så mycket idag.Städat ( som vanligt) Tvättat lite.Och sen åkte vi till City Gross & handlade lite.Har mest tagit det lugnt idag.Babe spelar med sina vänner & jag väntar på att Top Gear ska börja klockan 22.05:) Är man bil intresserad som mig så är det ett toppen program för oss bil nördar.

Bytte batteriet på bilen också,alltid är det nåt med bilen.Men så är det tyvärr.Jag & babe ska åka & prov köra ny Audi A7 den är bara så läcker! Vem vet kanske byter bil! Jag vill bara ha Audi.( Nörd) ?


Bakade en kladdkaka igår men den blev inte så där "kladdig" som en kladdkaka ska vara.Så har ni något bra recept som ni vill dela med er? Så maila gärna eller skriv det i kommentar fältet!


Min mail är [email protected]


/ Ha en trevlig kväll:)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)

2010-11-30 @ 23:26:32
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Vi har en Audi A4 2010 års modell. Vi är skitnöjda. Nästa gång vi köper bil blir det nog en Audi Q5.

2010-12-01 @ 13:09:09
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0