Underbar helg!!

Hej! Den här helgen har varit helt underbar ( Ja helgen är inte slut än,jag vet).Vi har haft det riktigt bra med vädret & bara det så blir man på bra humör. I fredags kväll bestämde vi att vi skulle till Danmark så vi tog  motorcykeln dit,vi kom till Danmark vid efter sju på kvällen.Vi sov hos svärmor.Sen vid en halv tio cirka åkte vi ut till IKEA där min pojkväns kompisar träffas varje fredag kväll ( på sommaren) med sina motorcyklar,men när vi kom dit så hade dom precis åkt + att det regnade lite med så vi bestämde för att åka hem igen till svärmor.Pratade lite skit & sen så gick vi & la oss vid en halv tolv cirka.Babe somnade direkt men jag somnade men vaknade ,somna ,vaknade sov cirka 3 timmar och idag ( igår lördags) gick vi  upp klockan 08.00 för att vi hade ett ärende hemma i Malmö.Sen åkte vi till Bauhaus & kollade lite .Och sen blev det City Gross ,handlade lite & sånt nu när babe är hemma & bilen .Han har bilen på vardagarna.Sen så  har jag  städat här hemma,tvättat babes soldat uniform.Sen när jag ändå var i farten så rensade jag bort ogräset på våran terass & fint blev det.Jag HATAR ogräs.Sen ska jag plantera lite blommor tänkte jag.Kommer bli fint.



Tiden har gått så fort idag,vi gick upp klockan 08.00 & nu är klockan 01.16?! Tiden bara rinner iväg.Imorgon ska vi tvätta motorcykeln den är smutsig.Sen blir det nog en liten tur innan babe ska tillbaks till Danmark =/ Men han kommer ju hem igen på fredag kväll! =) Så nu blir det att man tar motorcykeln ( om vi inte ska storhandla & sånt) för jag älskar att åka!! Justja när babe kom hem i fredags hade han massa saker till mig,först så hade han köpt massa massa Elvital schampo / Balsam,hårinpackning.Det var erbjudande på Bilka ( ungefär som City Gross i Malmö) Men Bilka är större.Sen kom nästa sak han hadé köpt en vår / sommar jacka,svart & lite rosa ( ja jag älskar rosa) & så hade han ett paket där det var en NY dator Mini PC Samsungs nya dator í vit.Jag blev överlycklig. Så sitter på den nya datorn nu & bloggar! :) Så kommer ha med mig den här datorn när´ska någonstans! Så kommer det mera inlägg & oftare!

Oj det blev ett långt inlägg idag men vad gör det! Nu ska jag äta rädisor ( Beroende av rädisor) :) & sen blir det att lägga sig.

Natti natti!




Har ni haft en bra helg?

Kommentarer
Postat av: jacquline

hihi :D<3

2011-04-03 @ 12:07:35
URL: http://www.nattstad.se/jacqulinejabrin
Postat av: Enna

Sååååå mysig helg<3

2011-04-04 @ 03:59:32
URL: http://Ennizen.blogg .se
Postat av: Filippa

Vad har du för motorcykel? :)

2011-04-18 @ 07:35:59
URL: http://filippafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0