17 / 2

Hej! Inte haft lust att blogga.Vill umgås med mannen min så mycket så möjligt eftersom att han ska vara i Danmark 2 veckor.Han åker på söndag kväll och ska då vara borta 2 veckor =/ Han & resten av soldaterna ska sova ute,och det är snö  & riktigt kallt i DK där dom ska vara.Så han får ta på sig en jäkla massa kläder så han inte fryser.Jag ska till DK också så åker med Babe,jag ska vara hos hans mamma & umgås med henne:) Sen tisdag ska jag till Tyskland med min killes syster & en kompis till henne.Shoppa lite & bara ha det trevligt.Har varit i Tyskland 3 gånger ,först var det juli ,sen november & nu i feb:)Hehe! Men det är ju så nära liksom från Dk + att det är billigare med läsk,godis,ja allt i stort sett som är dyrt här hemma.Men vi ska inte ha godis eller nåt,utan det blir mer läsk & tvättmedel:) Vi har kvar godis kvar sedan den första turen till Tyskland.

Sen på onsdag ska jag & min svärmor till Fields & kolla runt lite.Ett stoooort köpcentrum i DK cirka 20 minuter från Lufthavn ( Flygplatsen i DK) :) Kameran följer såklart med.


Nu ska vi se på film "The Tourist" :) I måndags såg vi Gullivers Resor med Jack Black.Den var riktigt bra faktiskt.Premiär imorgon på bio.

/ Enna



Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Vilka härliga skyltfönster du har fotat! :)

sv: Haha va gulligt! :)

2011-02-18 @ 10:07:37
URL: http://siribeckman.se
Postat av: Alexandra

Ja, det är den! Haha, menar du lägenheten eller gatan? ^^

2011-02-18 @ 14:00:33
URL: http://leydis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0