Ensam i 5 dagar nu..

Babe åkte tillbaks till Danmark vid en halv nio igår kväll.Så får hoppas den här veckan går fort:) För sen är han ledig en hel vecka!!:) Vi funderar på vad vi ska göra,vi ska på bio en dag i Köpenhamn.Sen till Christian Louboutin butiken i Köpenhamn!!!:) Kommer ju dö när jag kollar på alla fina skor.Hoppas dom har skorna jag vill ha.I veckan vet jag inte vad som händer,det märks.Men det blir väl att städa lite & att tvätta.Sen vet jag inte vad som händer.Sånt som märks.Tar en dag i taget! Nu ska jag duscha sen blir det att se filmen Babe brände ut till migi går:)


Maria & Henrik : Jamen klart ni ska med till Hawaii:) Jag säger till när vi ska åka ;)




/ Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Jo det är ju dyrare, men för oss skulle det kosta 2000:- mer att åka och bo i Tyskland + mer bensinpengar så det kanske går jämt ut ändå hihi.



Tar det 10 min att gå till Kvickly? Eller är det med bil? För vi tar inte bilen med oss över.

Vi åker från Helsingborg med HH ferries eller vad de nu heter :D

Finns det några varuhus nära hamnen? Alltså med kläder och sånt :D Jag har varit i Helsingör flera gånger förut men aldrig sett några, bara små affärer.

Tack för din hjälp :D



KRamar

2011-02-07 @ 09:12:42
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad gör du idag då? :)

2011-02-07 @ 14:33:55
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Det ska finnas ett varuhus som heter Helsingör Bycenter som ligger ca 4 min promenadväg från dit färjorna går. Har aldrig varit där men hittade det på nätet. Men det är inte särskilt stort utan ca 30 butiker därinne. Får väl se om man ens hittar det hihi.



Vi åker med färja över, parkerar bilen på Scandlines i Helsingborg. Vi brukar göra så, tycker det är skönt att slippa köra. Eller hihi min sambo tycker det är skönt :D



Jo misstaget är ju ibland att man tror att det är så billigt för att man räknar i danska pengar. Vi ska dock inte handla särskilt mycket utan det blir lite Baccardi och vin.



Kramar

2011-02-08 @ 09:34:38
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du några roliga planer inför alla hjärtans dag då? :)

2011-02-08 @ 11:05:16
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0