Afghanistan

Då min pojkvän har varit soldat i Bosninen,Kosovo & Afghanistan.Han vill på en mission igen & jag stöttar honom av hela mitt hjärta.Det vet han,men samtidigt så kommer jag vara orolig & sakna honom så otroligt mycket.Den 28 / 1 nästa fredag så ska han göra ett löptest i Köpenhamn,han ska då springa 3 km på 17 minuter.Han springer nu här hemma varannan dag på 17:29 Så 29 sekunder för mycket.Klarar han testet den 28 så får han då jobbet i Afghanistan.Han blir då borta i 6 månader.Mina känslor just nu är upp och ner.Orolig i magen.MEN jag stöttar honom och det är det viktigaste för honom.


Har din pojkvän varit soldat ? Maila gärna.


/ Enna

Kommentarer
Postat av: Enna

<3

2011-01-29 @ 01:12:41
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0