Regn och mer regn

Idag har det regnat hela dagen / kvällen.Ganska mysigt faktiskt,vara inne tända ljus & bara mysa i soffan med filt & en varm kopp choklad.Imorgon kommer min man hem som jag saknar honom.Och imorgon eller rättare sagt om några minuter är det 1 April helt sjukt vad tiden går fort alltså. I helgen är det lite saker vi ska göra,hämta lite saker & åka motorcykel om det är bra väder.Inte så kul att åka när det regnar,fruktansvärt kallt & man blir väldigt blöt! Hehe! vad ska ni göra i helgen då? Om 4 månader åker min pojkvän till Afghanistan i 6 månader.Det kommer vara väldigt ensamt MEN jag stöttar honom till 110 % och det tycker jag är det viktigaste att man stöttar sin pojkvän / flickvän! Håller ni inte med?

Sitter & kolalr runt på olika bloggar,och har kommit fram till att vissa av dom stör mig fruktansvärt mycket alltså!!

Vilka bloggar tycker du är bra? & vilka är mindre bra? Själv tycker jag faktiskt inte att vi har några super bra bloggar om jag ska vara ärlig.

/ Enna


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Här regnar det oxå idag :( Hoppas det inte gör det i morgon för då blir det jobbigt att städa garaget hihi.

Med pappa är det likadant som förut, han är kvar på sjukhuset och får inte komma hem än. Han verkar dock inte vilja komma hem heller ännu men han kan ju inte gå så det kanske inte är så konstigt. Igår röntgade de magen på honom eftersom han kräks hela tiden så får hoppas det inte är något fel på den. Vi skulle få svar idag tror jag.

Tack för att du frågar <3



Ska du hitta på i helgen då?



Jo jag håller med dig om att stötta sin partner! Det är jätteviktigt!



Det där med bloggar håller jag också med om. Storbloggarna i Sverige är ju heller inte bra. Ingen som är inspirerande utan mest en massa fjortissnack och modellbilder.



KRam

2011-04-01 @ 09:31:04
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0