Nelly.com.

Om du är medlem på Nelly.com glöm inte rean då! Finns riktigt snygga kläder för allt från 49 kr & uppåt:) Så kolla där! Jag har hittat massa men jag sparar faktiskt mina pengar.Jag är bra på att vara ekonomisk & spara faktiskt. Sen visst min Dior väska jag köpte för ett X antal tusen,& mina andra väskor.Men jag köper ju inte precis sånna dyra märkesväskor varje dag.Dior väskan köpte jag för cirka cirka 4-5 år sedan. Jag är rädd om den så har knappt använt den kanske 3-4 gånger. Som sagt den var DYR & jag är rädd om den! =) vad är det dyraste ni köpt ?



En fråga,har du svårt för att gå in butiker och bara kolla? Eller måste du verkligen shoppa något ? Jag har inga problem med det,jag kan gå in i butiker utan att shoppa nåt!Sen HATAR jag att shoppa,att trängas med folk på stan,stå i 54234567890 timmar i kön NEJ TACK! :)









Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo den är rätt skapligt dyr, men snygg som sagt :D

Njae vi tyckte inte att Q7 är lika snygg och så tycker vi att den är lite för stor också, Q5 passar oss bättre. Sen är det nog svårare att få tag på en Q7 som är bensindriven, vi vägrar Diesel.

2010-12-01 @ 17:22:39
Postat av: Jozzan

Hehe jag vet inte, jag har inte körkort. Det är sambon som säger att det inte är något bra. Har aldrig ifrågasatt det haha. Kanske skulle göra det :D



Jo allt är bra, lite ont i halsen bara. Själv då?



Det är en tjej som heter Jennie som har designat min blogg.

2010-12-01 @ 18:43:51
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0