Städat,bakat,tvättat

Det är vad jag har gjort idag.Tvätten är strax klar så ska hänga upp den.Sen är allt klart:) Städat gjorde jag idag på dan.Vet att jag städade igår med MEN är pedant och vill (MÅSTE ) ha det fint & fräscht omkring mig.Trivs så mycket bättre då.Det blev Ciabatta bröd idag så jäkla gott:) Så tänkte dricka en varm choklad och nybakat Ciabatta bröd! :) Imorgon så händer det inte så mycket.På fredag ska jag till Danmark.Åker tåget,eftersom att babe åker redan halv sju på morgonen & jag har ingen lust att sitta & glo tills han slutar vid 14:15:) Så tar tåget istället tar bara 15 minuter från Malmö Centralen till Köpenhamn:) Hur bra som helst! Sen på söndag så är det premiär för Citytunneln här i Malmö det ska bli riktigt kul faktiskt.Men kommer nog vara en jäkla massa folk.



Nu ska jag ta hand om tvätten & diskmaskinen! Känner mig som en hemmafru! Hehe!




I helgen kommer det upp massa bilder på Köpenhamn så kolla bloggen då! :)


Ha en toppen kväll!

Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - TÄVLING PÅGÅR

Svar: Den är gryyymt bra :))



Jaa tyvärr, de går i perioder.. När jag mår dåligt så gör jag det :(

2010-12-08 @ 22:35:45
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Gabriella

sv; jaa så deva så ;)

2010-12-08 @ 23:10:39
URL: http://www.gabriellawestermark.blogspot.com
Postat av: Jozzan

Jag har inte en aning om vad jag önskar mig faktiskt. Förutom ett löpband men det ska jag önska mig när jag tar examen i januari haha.

Vad önskar du dig?

2010-12-08 @ 23:18:35
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0