Tröttare än tröttast.

MEN jag sitter och kollar på Unga Mödrar Danmark på datorn! Kan ju inte sluta kolla!:) Tycker det är SÅ bra.Brukar ni kolla på det ? Unga Mödrar Norge med finns det men jag gillar hellre Unga mödrar Danmark! :) Kanske inte så konstigt! Språket har jag inget svårt med eftersom att min man är Dansk:) Som sagt man lär sig ju så är det ju med allt,man lär sig.Sen vissa saker har jag mindre tålamod till men det får jag skriva om någon annan dag! Ska se ett till avsnitt ( som jag skrev för 2 timmar ) sen MEN nu får det bli ett till sen får jag stänga av datorn fort som bara den!



Godnatt & sov sött:)



/ Enna

Kommentarer
Postat av: Ewa Svensson

Hej Enna <3 visst kan jag göra ett par sockar till dig men du ska veta att helt fel fria är de inte men de värmer fossingarna gott :) vilken färg och vilken storlek? En sak till...det kan ta ett tag för nu är det snart jul och jag har en del att göra men ska försöka skynda mig /Kram EWa

2010-12-17 @ 07:19:21
URL: http://ewaslchf.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Har du lyckats bli frisk ännu?

Hoppas på det :D



Jag är helt frisk nu, hostar bara lite slem men det gör inte så mycket haha.

2010-12-17 @ 12:40:03
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0