Hängig.

Skulle följt med killen idag till Danmark ( Han jobar i Danmark) Men febern har inte gått ner så stannade hemma istället.Sen så är jag helt slut med.Gick & la mig vid 00.30 inatt men kunde jag sova? NEJ! Vred & vände på mig,hatar när man är trött men man kan inte sova.Så vet inte om jag ska sova några timmar eller försöka vara uppe tills ikväll? Killen ska jobba imorgon med,han jobbar 6 dagar i veckan.Jag är stolt över honom,att han orkar.Men på måndag så är han ledig:) Skönt det.

Om lite mer än en månad är det julafton,det är en högtid jag verkligen HATAR.Alla sitter hemma med sina familjer/ släkt & myser & bara har det trevligt.Jag firar inte julen,jag vill inte fira det.Jag bojkottar det,allt som har med julen också.

Jag förlorade min familj i en bilolycka 1 / 11-1999 ,även fast att det gått 11 år sedan,så är högtider alltid jobbigast.På 10 år har jag firat julen 2 gånger,i år har jag bestämt mig för att fira med killen / hans familj i Danmark.Förra året & förra för det så firade jag med kusinen.Men i år blir det med killen.Kan nog vara bra för mig att fira någon annan stans.


Sitter & tänker tillbaks på den kvällen då min kusin & hennes mamma kom till mig för att berätta vad som hade hänt.Jag visste det innerst inne vad som hade hänt,att dom hade varit med om en bilolycka.1 vecka innan så hade jag drömt exakt det som skulle hände en vecka senare.Innerst inne tänkte jag "Nej det är  mitt fel för att dom dog" ? Dom krockade i Ulricehamn inte så långt från Borås om jag inte minns fel? Skulle vilja åka dit igen & lägga blommor,men det tar emot & det gör ont.


Det har tagit mig 10 år att verkligen förstå vad som har hänt.Det har tagit mig 10 år att äntligen  må bra & vara lycklig i livet.Min pojkvän gör mig lycklig,han är helt enkelt bäst.Vi skojar med varandra,vi busar ( låter som om vi är 3 år ) =) HahaMen tycker det är viktigt att man kan skämta & busa med varandra oavsett hur gammal man är.Eller har jag fel ?

Det är han jag vill leva mitt liv med,han jag vill skaffa barn med,han jag vill förlova mig med ( Jag är blyg & vågar inte fråga honom om han vill det ) Han är helt enkelt mannen i mitt liv.


Nu ska jag försöka äta lite frukost,har ingen aptit men måste ändå försöka äta lite.



/ Enna

Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Evangeline

Ja de blev supergoda :)

Ha en fin helg!

2010-11-12 @ 10:49:51
URL: http://elinalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0