12 / 4

Hej! Var några dagar sedan jag bloggade.Men nu tänkte jag att det  skulle bli ett litet inlägg.Babe åkte tillbaks till Danmark idag han var ledig i går.Så han jobbar nu bara tre dagar.På torsdag så öppnar Tivoli igen ( Köpenhamn) & jag som har längtat så mycket att dom ska öppna.Så på lördag blir det en tur dit:) Hoppas bara på att det ska bli fint väder.Babe stannar då i DK fredag & sover där.Så tar jag tåget på lördagen.Det regnade hela dagen idag   & regnar fortfarande nu.Väldigt tråkigt eftersom att igår var det riktigt fint väder.Men får hoppas det blir sol imorgon & i helgen.

Hur har ni det då? =) Vad ska ni hitta på i helgen då?



Nu ska jag plocka ur disken från diskmaskinen! Hatar verkligen det men det måste ju göras!


/ Enna



Frågar en gång till vad vill ni veta om Köpenhamn?? Har ni några frågor så ställ dom! Så ska jag svara på dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0