Parfymen jag köpte.

Älskar den här parfymen!! Tyvärr så finns den inte kvar i Sverige.Så gissa om jag blev super glad när jag såg den på en butik i Danmark? :) Killen tyckte den luktade gott med.Idag har det inte hänt så mycket.Killen har tvättat sin uniform han ska ha med sig,han åker imorgon till Danmark på utbildning,han kommer inte hem på dagarna utan han är där från måndag-fredag.Sen kommer han hem, fredag kväll och åker tillbaks söndag kväll.Utbildningen är klar i Augusti då han ska till Afghanistan 6 månader.Det här är något min älskling vill.Och jag stöttar honom av hela mitt hjärta.Samtidigt som jag är orolig & rädd.MEN som han sa själv huvudsaken är att jag stöttar honom,och det gör jag! Har eran pojkvän varit soldat? Kontakta mig gärna då,vad ni tyckte och kände mm.


Kommentarer
Postat av: Jenny - Blogg om Vardag, Foto & Mer

- Haha okej, jag är också godissugen

2011-01-30 @ 21:17:25
URL: http://jennykarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0