31 / 7

Hej alla! Hur har ni det i regnet? Eller ni kanske har sol & värme? Här hemma i Malmö / Danmark är det regn!=(Så himla tråkigt för jag vill åka till stranden ,sola & bada:) I fredags var vi bjudna på middag & fest hos grannen himla trevligt hade vi:) & väldigt trevliga grannar.I går ( lördag) Var vi i Danmark hela dagen / kvällen,var hemma hos svärmor först & hjälpte henne att installera en box så hon kan spela in det hon vill.Sen åkte vi hem till min mans bror & hans fru för att hämta dom & åka till en Restaurang som heter "Bones" i Roskilde,( Där den stora Roskilde festivalen är varje sommar) Det var riktigt gott.Jag tog Hot Wing Chicken med pommes,&  den var stark men jag äääälskar stark mat:) Mums! Gör ni det med eller tycker ni inte om det? Idag ( söndag) ska jag städa en bil ( En kompis till min man som vill ha sin bil städad) Och dom som känner mig vet att jag älskar att städa & fixa,är pedant med.Så klart man hjälper till:) Sen vet jag inte vad vi ska göra,men det tar cirka 4-5 timmar att städa en bil som ska vara i perfekt skick! Vad ska ni göra idag? Bara slappa? Sen måndag ska jag tvätta en annan bil också en vän till min man. Tisdag ska vi till Smart Eyes.Onsdag ska vi till verkstan så dom kan laga våran Audi.Sen kommer jag inte ihåg om det var något vi ska göra torsdag / fredag.För söndag kväll åker vi till Danmark & sover över hos svärmorDå vi ställer av Audin i 6 månader för på måndag 8 / 8 klockan 16.45 går min mans flyg till Afghanistan.Så han kommer hem i November då han har 3 veckors semester & sen tillbaks igen.

Om eran pojkvän / man hade varit soldat & sagt till dig / er att nu ska jag åka till Afghanistan,Bosnien eller Kosovo. Hade ni sagt " Du får välja mig eller att resa" Eller hade ni stöttat hans val? Skriv gärna om vad du skulle ha gjort ( Kanske är svårt om man inte är i den situationen själv) Men ändå,vore intressant att läsa om vad ni hade gjort på ett ungefär?


Nu är det dags att sova.Upp tidigt imorgon så man orkar !



Sov gott! // Enna


Kommentarer
Postat av: Jenlen

det är underbart väder idag där jag bor, blå himmel & sol men det var det inte igår mest grått men varmt..Oj va svår fråga, jag hade nog inte velat men om det är min sambos önskan att vilja göra det så skulle jag väll inte stoppa honom fast jag skulle inte uppmuntra till det.

2011-07-31 @ 14:15:07
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Bintou

Fin blogg.!

Allt bra med dig?

2011-07-31 @ 20:57:36
URL: http://bintoudrizzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0