4/ 7

Hej.Tänkte blogga lite nu.Imorgon ska vi till Tyskland & handla lite inför bröllopet & min födelsedag.Det blir bara jag & killen nu som ska åka rätt så skönt faktiskt:) Sen har vi inte plats heller.Hoppas det blir fint väder.Det har bara varit regn nu hela tiden.Rätt så trött på det.Känns inte som sommar.Lovar att det blir fint & varmt i slutet av Juli när semestern är slut.Brukar alltid vara så.Jag som vill vara på stranden hela dagen,sola & bada.Nu sitter vi i soffan,babe kollar på tv & jag sitter med min blogg dator och bloggar:) Vi beställde våra ringar med i fredags,och vi får dom den här veckan.Dom är så fina:) Babe kommer ju inte ha på sig sin ring när han ska till Afghanistan 8 /8,ifall den blir förstörd.Så bättre om den är kvar här hemma hos mig.


Har ni semester nu? Ska ni resa eller bara vara hemma ? :) Ni som frågat efter Christian Louboutin väskan finns inte att köpa i Sverige utan ni får då köpa den från USA.


Nu ska jag vara lägga mig i soffan brevid babe :) <3


// Enna



Kommentarer
Postat av: Jozzan

Vi ska bara vara hemma resten av semestern, men i slutet av Augusti ska vi till Mallorca Alcudia. Ska bli skönt :D

Ska ni resa bort nåt innan din sambo åker?

2011-07-12 @ 10:51:49
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. jaha ojdå men de e ju endå gratis så spela roll ;D

2011-07-13 @ 20:38:42
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Tja!

Jag uppdaterar 7 gånger om dagen, allt för att underhålla er läsare! Ska vi följa varandra på bloglovin? :D

2011-07-14 @ 01:16:48
Postat av: Linnéa

Grattis i förskott. Kika gärna in på min och kanske lämna en kommentar? :)

Ifall jag har tid så får du såklart en kommentar tillbax.

2011-07-14 @ 16:23:10
URL: http://linneaflystam.blogg.se/
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera min blogg! Vore super gulligt! :)

Love

2011-07-14 @ 21:28:48
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0