Ett år äldre & Gift.

Hej alla! :) Var ett tag sen jag bloggade men haft en hel del att göra med bröllopet & min födelsedag.Förra veckan på lördagen så gifte vi oss,& fredagen så fyllde jag 28 år.Men vi slog ihop det på lördagen:) Världens finaste & underbaraste dag var det.Vi höll på till klockan 02.30 på natten.Vi fick mycket fina presenter & bröllopsgåvor:) Så idag är det en vecka vi varit gifta:) Allt känns så underbart.Mindre bra om cirka 2 ½ vecka så reser min man till Afghanistan i 6 månader.Han kommer hem 3 veckor i November,och åker tillbaks & sen kommer han hem för gott i Februari 2012.Jag stöttar honom till 100 % eftersom att det här är något han vill.Många som säger " Va låter du din man åka " ?! Alltså,jag kan inte bestämma över min man.Det är klart jag inte tycker om att han ska resa dit ner.MEN jag kan inte säga till honom att antingen mig eller Afghanistan.Vissa kanske kan göra så. Men att be honom välja mellan mig eller att åka det gör jag inte! Vi kommer klara det & det kommer gå bra där nere.Ja jag vet att det kan hända något men jag måste vara positiv,kan inte vara negativ för då blir det bara pannkaka av allt.


Sen när han kommer hem i Februari 2012 så ska vi renovera köket :) Längtar verkligen.Så det blir att åka till IKEA & kolla på kök:) Sen ska vi eventuellt bygga ut vårat badrum & renovera det med.Men det är så himla dyrt att renovera badrum.MEN en sak är säker att badkaret ska UT! Hatar badkar,min man älskar badkar.Men jag badar aldrig,sen så blir jag så himla rastlös av att ligga i ett bad =/ Så en duschkabin ska det bli i badrummet.Mycket bättre! Vad föredrar ni ? Dusch eller badkar?


Nu ska jag kolla lite på tv & sen sova tänkte jag:) Min man ligger redan i sängen & kollar på tv.


// Enna







Kommentarer
Postat av: Enna

<3<3

2011-07-31 @ 01:26:12
URL: http://ennizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0