29 / -6

Hej

.Idag är det exakt 3 veckor kvar tills jag fyller år & ska gifta mig.Börjar bli lite smått nervös nu faktiskt,men det känns så himla bra & är bara så lycklig.Sen så ska vi bara umgås så mycket så möjligt.Bästa är att babe är ledig hela Juli.Eftersom att han ska resa till Afghanistan 8 Augusti klockan 16.45 går hans flyg =( Att säga "hej då" & veta att han kommer hem i November 2 veckor och sen tillbaks igen.Och kommer hem för gott i Februari 2012 känns och kommer göra ont eftersom att jag kommer sakna honom så otroligt mycket att, med ord inte kan beskrivas,MEN vi klarar det & det kommer inte hända något.Jag vet att det kan hända *peppar peppar,ta i trä* något.Men jag måste vara positiv.För är man bara negativ då tänker man bara på negativa saker.Jag stöttar honom till 110 %,Jag älskar honom av hela mitt hjärta,han jag ska leva med resten av mitt liv,han jag ska gifta mig med om cirka 3 veckor.Han jag ska bilda familj med.Han jag ska köpa hus med,han jag ska köpa hund med (?).Han är med andra den rätta för mig <3


Låg och solade förut på fm men började känna mig dålig & trött i kroppen så det var bara att gå in igen =( Sån ångest jätte fint väder & varmt och så sitter man inne för att man inte känner sig helt hundra! Så tänkte vila lite nu och ber till gud att jag mår bättre senare sen.För imorgon ska jag banne mig sola:) Måste ju bli brun nu när jag ska gifta mig.För att vara lika vit som sin bröllopsklänning har jag ingen lust med.:)


OM det blir fint väder i helgen så är det STRANDEN  som gäller !:) Älskar sommaren här hemma i Malmö! Vad ska ni hitta på i helgen? Har ni semester nu eller jobbar ni några veckor till?


// Enna




Kommentarer
Postat av: Enna

<3

2011-06-29 @ 14:40:31
URL: http://ennizen.blogg.se/
Postat av: Jozzan

Förstår att saknaden kommer bli stor, men kul att ni hinner gifta er innan :D

Jag borde egentligen oxå hålla mig inne från solen idag, har lite feber och så men får oxå ångest om jag stannar inne.

2011-06-30 @ 10:06:45
URL: http://jucismacker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0