Nytt datum.

Hej.Nu har jag fått lusten att börja blogga & tänkte skriva lite:) Babe har fått ett nytt datum nu när han ska resa 6 Augusti reser han från Lufthavn Köpenhamn.Det kommer bli väldigt svårt att säga hej då MEN vi klarar det.Sen kommer ham hem 3 veckor i November,& sen åka tillbaks & kommer hem för gott i Februari 2012.Jag längtar tills det blir 2012 nu.Kan det inte bli det nu?! Vi ska gifta oss 16 Juli,jag fyller 15 Juli så vi slår ihop bröllopet & min födelsedag på lördagen den 16 :) Är lite nervös & det pirrar i magen men det känns helt underbart:) Har köpt min klänning jag ska ha på bröllopet.det som fattas är skor & en kofta.Babe är på jobbet & kommer hem fredag natt eller rättare sagt han slutar jobbet klockan 01.00 & är här hemma i Malmö 03.00 cirka.Så jag vill sitta & vänta på honom kan inte lägga mig utan måste vänta tills han kommit hem.

Idag har jag rensat ogräs,fasen vad det växer var en vecka sen jag rensade sist.Men men fint blev det:) Nu ska vi bara köpa massa massa blommor & plantera.Igår åskade & blixtrade som faan,& jag som HATAR det .Så jag satt i badrummet i mörkret med min Ipod & lyssnade på musik.Är verkligen rädd för det =/ + att jag var ensam.Men sen när det slutade så blev jag glad igen:)

Nu ska jag kolla lite på tv & sen sova.Imorgon ska det bli fint väder då blir det att sola:) Eller kanske skulle åka till stranden? :) Ja det tål att tänkas på.

// Enna

Kommentarer
Postat av: Jozzan

Vad roligt för er :D

Kommer ni bjuda många och ska ni gifta er i kyrka?

2011-06-09 @ 08:34:59
URL: http://jucismacker.blogg.se/
Postat av: Ewa Svensson

Synd att jag inte kan vara där...när du gifter dig :)

2011-06-16 @ 19:33:39
URL: http://ewaslchf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0