19 / 3

Hej alla:) Var ett tag sen man bloggade.Men har haft lite annat att göra & tänka på.I tisdags var vi i København & åt på Jensens Bøfhus .Babe åt pommes ,sås & någon biff ,jag åt mozzarella sticks,lökringar med olika såser.Jag äter inte kött så tog det :) Men det var grymt gott.Sen såg vi "Rango" Åh den var så mysig & så bra :) Så den måste ni se.Idag har vi städat & putsat fönster,var på Mobilia jag köpte en väska & sen var vi på Ica Maxi & handlade lite:)

Imorgon vet jag inte vad som händer det märks.Har ni haft en bra helg ? :)


/ Enna


Kommentarer
Postat av: fatima

Nu är du tillbaka, saknat dina inlägg =)

2011-03-20 @ 13:07:31
URL: http://www.thistakes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0