Varken lust eller ork

Hej! Var ett tag sen jag bloggade men har varken haft lust eller ork.Och eftersom att min pojkvän kom hem i fredags efter att han varit borta i 2 veckor så vill jag umgås med honom.Han åkte tillbaks till Dk idag men han kommer hem igen på fredag & då är han ledig en hel vecka:) Vet inte vad vi ska hitta på.Men blir kolla på film ( er) ta mysiga promenader & bara umgås med varandra helt enkelt.I helgen var vi på 40 års fest,då min pojkväns syster fyllde 40:) Hade det oehört mysigt & trevligt,med god mat.Pia du är en underbar & fantastisk UNG kvinna;) Du är GULDVÄRD helt enkelt.Vi sov över i DK & åkte hem på söndagen,då vi var på en mässa rättare sagt en Erotik mässa i Köpenhamn.Kan ju säga att fy sjutton vad saker det fanns.Allt från sexleksaker till skor,till ja allt möjligt:) Kul var det i alla fall:)

Idag har jag tvättat,varit på City Gross & handlat,städat,kollat på Big Brother det lilla jag såg.Sprang ju fram och tillbaks till den förbannade j*vla tvättstugan.Vi har egen tvättmaskin men ingen torktumlaren=( Men i sommar så blir det att hänga upp tvätten i trädgården:)

Nu ska jag titta lite på tv & sen faktiskt lägga mig har sån huvudvärk=(


Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0