1/11-1999-1/11-2011<3

Idag är det 12 år sedan min familj omkom i en bilolycka.Den här dagen har inte varit på topp kan man säga.Men snart är dagen slut! Tände fyra gravljus som står utanför dörren nu.Eftersom att jag bor i Malmö & min familjs grav ligger i Motala,cirka 40 mil härifrån,så får tända ljus för dom här hemma.Min kusin var vid graven förut idag & tände ljus för dom & la blommor! <3

Har gjort saker idag för att tänka på annat,var vid Jägersro & kollade lite,var på apoteket & hämtade medicin.Från den 28 Oktober tills idag så har mina mediciner gått på allt som allt 1000:- Det är verkligen inte billigt alltså=( Men tyvärr så måste jag äta dom,så det är bara att betala & se glad ut.Sen har jag tvättat,& varit hos grannen,jag hade köpt lite fika bröd som vi satt & åt:) Kom hem vid  nio.Har duschat & nu tänkte jag lägga mig i soffan & se 3 avsnitt kvar av The Big Bang Theory säsong 5:) Älskar den serien!


Om 9 dagar kommer min man hem på semester!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3 :)



// Enna

Kommentarer
Postat av: Predatory Blonde

Men gud vad hemskt! Hoppas dagen blir ok trots allt...

2011-11-03 @ 15:54:04
URL: http://wwwpredatoryblonde.com
Postat av: mamma82

Men fyy vad hemskt! Kan inte tänka mig något värre =(

2012-02-01 @ 07:05:10
URL: http://mamma82.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0