Hallå!

Hej! Ja det var länge sen jag bloggade,men har inte haft någon lust alls.Har varit lite mycket just nu.Tankar som far runt i huvudet.Om 17 dagar kommer min man hem från Afghanistan för GOTT! Från 93 dagar till 17 dagar kvar,alltså tiden har gått så jäkla fort,vilket jag inte tyckte i början,men det var nog för att jag räknade ner dagarna varje dag,en dag mindre nu."bara" 90 dagar kvar nu osv.MEN nu är det 17 dagar kvar! Förstår ni att jag verkligen längtar & räknar ner dagarna nu! Han har varit borta 6 månader.och det har tagit hårt på mig.Att vara ensam i 6 månader & att ha sin man i Afghanistan som soldat är tufft.Jag trodde inte jag skulle klara av det,men det har jag gjort:)

Jag hoppas att det här är sista gången han åker på mission,för det har som sagt tagit hårt på mig.Har gått ner cirka 8 kilo på 6 månader.Så väger nu 42 kilo.Men snart är han hemma.Som jag längtar!! MEN skulle han vilja åka på en till mission så kommer jag stötta honom till 110 % ,jag gillar det INTE men jag kommer alltid stötta honom.Men ska jag vara ärlig så tror jag att det är hans sista ,han har varit ute på fem missioner & han blir ju inte yngre med åren om man säger så! Men det tar vi om den dagen kommer.

Så den 7 Februari klockan 14:45 landar han på Roskilde Lufthavn! Måste tvätta bilen också inna,för fy fasen vad den är skitig=/ Då ska jag stå där & springa fram till honom!:) Så åker vid en halv två,två tiden.Bättre att åka tidigt än att stressa & komma försent.Sen på kvällen tänkte jag att vi ska äta ute.Kanske blir här hemma eller i Köpenhamn,får sevad min man vill & orkar.Sen på fredagen blir det fest för att fira att han har kommit hem för gott,med våra kära grannar + min mans vänner.God mat & god dricka( Jag dricker ingen alkohol,så jag nöjer mig med alkohol fri öl ,älskar den från Carlsberg!:) Min man kommer säkert dricka öl :) För det ska firas! :)

Nu ska jag se filmen " Puss in boots" ( Mästerkatten) Har sett lite av den & den är så bra :)


// Enna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0